ITP SA

HISTORIA


2006 Początek ITP Consulting, której celem było wsparcie zagranicznych firm wchodzących na polski rynek.

2007 Powstanie firmy ITP Esthetique, która rozpoczęła działania na rynku medycyny estetycznej.

2008 Marki Zaffiro, LipoShock i BodyMix debiutują na polskim rynku estetycznym.

2009 Podpisanie umowy na dystrybucję produktów firmy Palomar Medical Technologies - światowego lidera w produkcji urządzeń do medycyny estetycznej, m.in. Vectus czy Emerge.

2010 Okres szybkiego rozwoju firmy, dzięki wzrostowi świadomości marki Palomar i zainteresowania ich urządzeniami w Polsce.

2011 Podpisanie umowy na dystrybucję urządzeń firmy Chromogenex. ITP Consulting przekształca się w spółkę akcyjną – ITP S.A.

2012 Podpisanie umowy na dystrybucję urządzeń z firmą Pollogen. Nagroda „Gazele Biznesu” przyznawana przez Puls Biznesu za dynamiczny wzrost na rynku. Powstanie departamenu R&D. Narodziny włoskiego oddziału ITP. S.A – ITP SRL z siedzibą w Mediolanie.

2013 Początek współpracy z firmą Technogym i dystrybucja jej urządzeń na rynek wellness w Polsce. Podpisanie umów na dystrybucje w Polsce urządzeń firm: LPG, DEKA oraz Storz Medical. Początek dystrybucji urządzeń Pollogen na rynek włoski. Stworzenie własnej linii produktów i urządzeń: Zaffiro, Neauvia oraz ITP Cosmeceuticals.

2014 ITP S.A. podpisuje umowy na dystrybucje urządzeń ALMA Lasers w Polsce i CUTERA we Włoszech. Kolejne nagrody: „Gazele Biznesu” po raz drugi oraz „Diament Forbes”. Nowa siedziba główna spółki w Budynku Zepter.

2015 ITP nagrodzona przez firmy Cynosure i Technogym za najlepsze wyniki sprzedażowe ich urządzeń. Nagroda „Luminus” przyznana ITP za innwacyjność przez Bloomberg Newseek Polska. Trzecia „Gazele Biznesu” i drugie "Diamenty Forbesa". Z 17 nowymi rynkami dystrybucja NEAUVIA jest w trakcie finalizacji.

 

FILOZOFIA


Specjalizujemy się w selekcji najlepszych technologii i światowych marek w zakresie medycyny estetycznej, urządzeń medycznych i sprzętu wellness. Osiągnęliśmy wysoką pozycję dzięki osobom, które budują ją każdego dnia według globalnych trendów z pasją i charyzmą, wybierając najlepsze strategie do osiągnięcia celu. Ludzie, którzy zbudowali ITP S.A. to liderzy z wizją:

  • Gabriele Drigo - Prezes Zarządu

  • Katarzyna Nadolna - Dyrektor Generalna

  • Dominik Śliwowski - Członek Zarządu

Dynamiczny rozwój firmy to efekt dużego doświadczenia, własnego „know-how” i selekcji pionierskich technologii, które firma implementuje z wielkim sukcesem na polskich i zagranicznych rynkach. Wybrane marki reprezentują najwyższą jakość, są gwarancją bezpieczeństwa i skuteczności, co potwierdzają certyfikaty. Obecnie w portfolio firmy znajdują się takie firmy jak: Alma Lasers, Cynosure, Palomar, DEKA, LPG®, Pollogen®, Storz Medical, Quanta System, Berger & Kraft, DTA, Syneron i Candela oraz linia kosmeceutyków i wypełniaczy tkankowych Neauvia, która jest marką własną firmy i sprzedawana jest obecnie w 17 krajach na świecie.
Wprowadzenie każdego nowego urządzenia do oferty firmy to efekt starannych poszukiwań, zdobywania wiedzy na światowych kongresach medycznych oraz śledzenie zmian, jakie zachodzą na rynkach światowych. Wymiana wiedzy z międzynarodowymi ekspertami współpracującymi z firmą, gwarantuje pacjentom zadowolenie z efektów leczenia oraz poczucie bezpieczeństwa.
Płynnie łączymy technologię ze zdrowym trybem życia, dlatego w naszej ofercie można znaleźć słynną francuską markę LPG, która swoją filozofią promuje w 100% naturalne, nieinwazyjne zabiegi pielęgnujące zdrowie i urodę. Technogym włoskiego przedstawiciela najlepszych trendów w Wellness, który jest obecny w prestiżowych klubach fitness, hotelach, SPA oraz szpitalach i centrach rehabilitacyjnych. Obie marki promują zdrowy tryb życia, zakładający bardzo świadome podejście zarówno do zdrowia fizycznego jak i psychicznego. Osoby, które utożsamiają się z takim stylem to ludzie, którzy kształtują opinię w różnych środowiskach i są wzorem dla innych jak zdrowo żyć.


Ważnym działem dla ITP S.A. jest również dział badań i rozwoju, który współpracuje z najlepszymi, międzynarodowymi ekspertami w dziedzinie medycyny estetycznej i ewaluowania trendu jakim jest potrzeba bycia naturalnym. Zastąpienia metod inwazyjnych, nieinwazyjnymi, dlatego marka własna- Neauvia Organic opracowała linię organicznych wypełniaczy, które gwarantują uzyskanie naturalnego efektu po zabiegu.
Nieinwazyjne zabiegi medyczne i estetyczne w połączeniu ze stylem życia Wellness to filozofia, która jest zgodna ze strategią ITP S.A.


Kompleksowe podejście do klienta na każdym etapie współpracy jest dla nas bardzo ważne. Firma nasza buduje relacje z klientem od pierwszego spotkania i udziela pełnego wsparcia na kolejnych etapach współpracy. Gwarantujemy szeroki dostęp do każdego z naszych działów, sprzedaży, szkoleń, marketingu, zamówień, serwisu.

NAGRODY

KONGRESY


Rozwój ITP wymaga nie tylko ciągłego dostępu do najnowocześniejszych technologii ale również czynnego uczestnictwa w największych targach oraz kongresach branży medycznej oraz Health&Beauty na całym świecie, m.in.: w Warszawie, w Krakowie, w Poznaniu, w Rzymie, w Mediolanie, w Dubaju, w San Paulo, w Dusseldorfie, w Sofii, w Kijowie, w Londynie, w Paryżu, w Monte Carlo, w Miami i w Moskwie.

AKADEMIA


Po więcej informacji zapraszamy na: